دانلود رایگان تلاوت قرآن برای مراسم ختم سوم، هفتم، چهلم و سالگرد


طبق گفته علما، از لحظه مرگ شخص تا زمان تشییع جنازه و حتی پس از دفن او و ترک همه، سوره های خاصی از قرآن کریم وجود دارد که او را در هر مرحله همراهی می کند. این سوره های خاص را در ۵ سوره خلاصه کرده اند؛ “الفاتحه، البقره، الإخلاص، الرحمن، یس”. بنا به درخواست کاربران سبزینه پک، در کنار مقالاتی که در مورد ترحیم گردآوری کرده ایم، در این مقاله مجموعه ای از فایل های صوتی برای مراسم ختم، سوم، هفتم و چهلم قرار داده ایم. گلچینی از بهترین صوت های قاریان معروف و مشهور برای مراسم ترحیم و ختم با کیفیت بالا از قبیل :دانلود قرآن مجلسی عبدالباسط برای مراسم ختم، دانلود سوره یاسین mp3 برای مراسم ختم و انواع نوای قرانی عبدالباسط که در مراسم ختم میگذارند.

دانلود سوره یاسین فایل صوتی و تصویری برای مراسم ختم

تلاوت سوره یس به صورت تصویری

تلاوت سوزناک قرآن صوتی عبدالباسط

تلاوت سوره حمد با کلام قاریان معروف

دانلود صوت قرآن سوره الرحمن با صدای عبدالباسط

لینک دانلود

تلاوت سوره الرحمن با کلام عبدالباسطتلاوت قرآن مجلسی عبدالباسطتلاوت قرآن مجلسی عبدالباسط

قرائت آرام بخش بخش هایی از سوره غاشیه، شمس، ضحی، تین و حمد

لینک دانلود

تلاوت مجلسی سوره های بلد، شمس، ضحا، انشراح، تین، علق و قدر

لینک دانلود

برخی از فایل های صوتی تلاوت قرآن برای مراسم ختم را در این مقاله آوردیم. در صورتی که فایل صوتی سوره مد نظر شما وجود ندارد، در قسمت نظرات، پیام بگذارید تا به این نوشته اضافه کنیم.

ما در سبزینه پک با ارائه انواع پک پذیرایی ترحیم، به شما کمک می کنیم تا یک پذیرایی بهداشتی و آبرومندانه در مراسم خود داشته باشید. کافیست برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

۰۹۳۳۴۷۸۲۵۷۱

مطالب پیشنهادی:

چند نمونه از پک های پذیرایی ترحیم

پک پذیرایی ترحیم ساده 2

معرفی تشریفات سبز

مجموعه سبزینه پک (تشریفات سبز) با تجربه بیش از 5 سال در زمینه تهیه انواع پک پذیرایی و بسته های مخصوص مجالس ترحیم، همایش، صبحانه اداری و حتی پک های پذیرایی مخصوص مدارس، مفتخر است شما را در پذیرایی مهمانانتان یاری کند. بسته های پذیرایی موجود در سبزینه پک شامل 4 مدل مختلف است: پک پذیرایی ترحیم، پک پذیرایی همایش، پک پذیرایی دفاع و پک صبحانه

  • ضمانت بازگشت محصول
  • تعهد کیفیت
  • اعضای تیم حرفه ای
  • تنوع محصولات

بسته پذیرایی مراسم ختم اقتصادی 1

13 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *