چرا تا چهلم سنگ قبر نمیگذارند؟


از دست دادن یکی از عزیزان هرگز آسان نیست، اما باید زندگی خود را ادامه دهید. قرار دادن سنگ قبر راهی برای احترام به عزیز درگذشته شماست. امکان دارد شما مشتاق باشید که سنگ قبر را فوراً نصب کنید، اما برخی ملاحظات وجود دارد که باید رعایت کنید. بسیاری از اعضای خانواده که یکی از عزیزان خود را از دست داده اند، اغلب این سوال را می پرسند که چرا سنگ قبر را چهلم میگذارند. اما هیچ پاسخ مستقیمی برای آن وجود ندارد زیرا این بستگی به مقررات قبرستانی دارد که در آن عزیز شما در آنجا آرام گرفته است.

چرا سنگ قبر را چهلم می گذارند؟

قبرستان‌ها از شما می‌خواهند زمانی که یادبود خود را قرار می‌دهید، هر گونه آلودگی در اطراف قبر را برطرف کنید. اکثر مردم فکر نمی کنند که زمین نیاز به تنظیم دارد. هنگامی که شخصی در زیر زمین دفن می شود، مقدار زیادی خاک جابجا می شود. با یک بارندگی تراکم خاک تغییر میکند. بنابراین اگر سنگ قبر را زودتر نصب کنید، ممکن است خاک نشست کند و سنگ ترک بخورد. باید به خاطر داشته باشید که وقتی خاک زیر زمین، شروع به نشست می کنند، خاک بالا و همه چیزهایی که روی آن قرار گرفته اند نیز حرکت می کنند.

اگر سنگ بر خیلی زود نصب شود چه اتفاقی می افتد؟

اگر زودتر از دوره زمانی مشخص شده سنگ قبر را نصب کنید، ممکن است با سنگ قبر شکسته یا آسیب دیده روبرو شوید. متأسفانه، سنگ قبرها ارزان نیستند، بنابراین باید پول بیشتری را صرف کنید.

در صورتی که تمایل دارید زودتر از موعد این کار را انجام دهید، راه حل این است که یک نشانگر قبر موقت ارزانتر قرار دهید. این راه را برای شناسایی آسان هموار می کند و به شما و عزیزانتان اجازه می دهد بدون سردرگمی از محل دفن بازدید کنید.

چه نوع یادبودهایی را می توان انتخاب کرد؟

به خاطر داشته باشید که سبک های متعددی از یادبودها و سنگ قبرها برای خرید در دسترس هستند. شما می توانید با طرح های مختلف کار کنید و آن را مطابق با مشخصات خود سفارشی کنید. قیمت بر اساس مواد و تزئینات اضافه شده متفاوت است. و البته مهمترین عنصر متن شما روی سنگ است. برخی فقط یک نام ساده انتخاب می کنند، اما برخی دیگر عکس متوفی و کلمات ساده ای را درج می کنند.

برای مراسم چهلم چگونه پذیرایی کنیم؟

یکی از نکات مهم دیگر برای پذیرایی در مراسم تشییع جنازه، مراسم ختم، چهلم و سالگرد، بسیار مهم است، پذیرایی آبرومندانه در عین حال ساده و اقتصادی است. شما میتوانید برای مشاهده انواع پک پذیرایی کلیک کنید و پس از مشاهده انواع پک های آماده اقدام به خرید کنید. سپس با خیال راحت در موعد مقرر پک ها را تحویل بگیرید.

پک ترحیم VIP 1

پک ترحیم VIP

پک پذیرایی پرفروش ترحیم 2

پک ترحیم پرفروش

بسته پذیرایی ارزان قیمت مراسم ختم

پک ترحیم اقتصادی

13 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *