پذیرایی جلسه دفاع چگونه باید باشد؟

پذیرایی جلسه دفاع چگونه باید باشد؟

اگر به اواخر دوران دانشجویی خود رسیده‌اید، احتمالا یکی از دغدغه‌های ذهنی شما نحوه انجام پذیرایی جلسه دفاع است. در روز دفاع از پایان‌نامه باید امورات زیادی مثل چک کردن محل برگزاری جلسه، تهیه پاورپوینت و مواردی از این قبیل را سروسامان دهید. حال اگر بخواهید زمانی را نیز  به تهیه اقلام پذیرایی اختصاص دهید، قطعا با چالش مواجه خواهید شد.

در چنین شرایطی استفاده از پک پذیرایی جلسه دفاع بار زیادی را از روی دوش شما برمی‌دارد تا بتوانید افکار خود را کاملا روی پایان‌نامه متمرکز کنید. بسته به این‌که ساعت جلسه دفاع چه موقع از روز است، می‌توانید اقلام مختلفی را برای جعبه پذیرایی برگزینید. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که پذیرایی پیش از آغاز دفاع یا بعد از اتمام آن باشد تا باعث حواس‌پرتی دانشجویان در طی ارائه نشود.

تزیین فضا و میز پذیرایی جلسه دفاع

تزیین فضای برگزاری جلسه و نحوه آراستن میز پذیرایی می‌تواند نظر اساتید و سایر مدعوین را نسبت به شما عوض کند. بنابراین باید از چند روز قبل برای این موارد یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید.

بهتر است میز پذیرایی جلسه دفاع مانند ضیافت‌های دیگر شلوغ نباشد. کافی است که اندکی به نحوه چیدمان پک پذیرایی جلسه دفاع روی هم دقت نمایید و یک گلدان زیبا هم در کنار آن‌ها قرار دهید تا نگاه مهمانان را به خود جلب کند. می‌توانید قسمتی را نیز برای قرار دادن فلاسک‌های آب جوش به همراه چای پاکتی یا قهوه درنظر بگیرید تا دسترسی به این نوشیدنی‌ها برای دانشجویان راحت باشد.

تزیین میز پذیرایی جلسه دفاع
تزیین میز پذیرایی جلسه دفاع

در پک پذیرایی جلسه دفاع پایان نامه چه اقلام خوراکی دهیم؟

برای این‌که بتوانید یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید، باید ذهن خود را از حواشی خالی کرده و روی پایان‌نامه تمرکز نمایید. از این‌رو بهتر است که خودتان را درگیر نحوه پذیرایی نکرده و این کار را برون‌سپاری کنید. با تهیه پک پذیرایی جلسه دفاع پایان نامه می‌توانید یک ارائه حرفه‌ای داشته باشید و در عین حال از مهمانان نیز به نحو احسن پذیرایی نمایید.

اقلام خوراکی پک پذیرایی دفاع

پک پذیرایی جلسه دفاع پایان نامه دارای جعبه‌هایی باکیفیت است که از محتویات درون آن به خوبی محافظت می‌کند. اقلام موجود در این پک‌ها را می‌توانید به دلخواه خود و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، برگزینید. به طور معمولا افراد اقلامی مانند میوه، نوشیدنی، کیک یا شیرینی را برای پذیرایی درنظر می‌گیرند. البته اگر بودجه بیشتری دارید می‌توانید با سفارش خوراکی‌هایی مثل بادام زمینی، دنت و... نیز پکیج پذیرایی خود را جذاب‌تر کنید.

میوه مناسب

پذیرایی جلسه دفاع باید به گونه‌ای باشد که در کنار کم زحمت بودن برای شما، کام افراد را شیرین نماید. انتخاب میوه مناسب برای پذیرایی ممکن است که شما را سردرگم کند، ضمن این‌که خریداری و شست‌وشوی آن‌ها نیز زمان‌بر است. با خرید پک‌های پذیرایی دیگر دغدغه‌ای بابت آماده‌سازی و شست‌وشوی میوه‌ها نخواهید داشت.

بهتر است میوه‌ای را برای پذیرایی انتخاب کنید که خوردن آن آسان باشد. سیب، موز و پرتقال گزینه مناسبی برای قرار دادن در پک پذیرایی جلسه دفاع پایان نامه هستند. البته با توجه به فصل ارائه پایان‌نامه می‌توانید میوه‌های دیگری نظیر هلو، گلابی و... را نیز سفارش دهید.

انواع میوه های مناسب برای پذیرایی جلسه دفاع :

کوکی یا کاپ کیک های مخصوص پذیرایی دفاع

از جمله اقلام پرطرفدار در پک پذیرایی جلسه دفاع پایان نامه کوکی‌ها و کاپ کیک‌ها هستند. کوکی‌ها نوعی شیرینی خوش طعم بوده که برای تهیه آن‌ها انواع مغزهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شیرینی‌ها برای جلسه دفاع یک انتخاب عالی هستند، زیرا علاوه‌بر سرو آسان، در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف با توجه به سلیقه شما عرضه می‌شوند.

کاپ کیک‌ها یا همان کیک فنجانی نیز نوعی کیک یا سایز کوچک هستند که داخل کاغذهایی مخصوص و تنها برای یک نفر پخته می‌شوند. استفاده از این مدل شیرینی می‌تواند ظاهر جذابی به پک پذیرایی شما ببخشد و اشتهای افراد را تحریک کند.

کوکی یا کاپ کیک های مخصوص پذیرایی دفاع

انواع نوشیدنی های گرم و سرد

نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز یکی دیگر از اقلام پک پذیرایی جلسه دفاع پایان نامه هستند. می‌توانید انواع نوشابه، آب‌میوه یا آب معدنی را برای جعبه پذیرایی سفارش دهید. همچنین قرار دادن چای پاکتی و قهوه نیز ایده خوبی است.

 چند نمونه از نوشیدنی های مراسم دفاع پایان نامه:  

لوازم مهم مثل دستمال و چنگال را فراموش نکنید!

یکی از مواردی که نباید به دست فراموشی سپرده شود، قرار دادن دستمال و چنگال در پک پذیرایی جلسه دفاع پایان نامه است. قاشق و چنگال به همراه دستمال‌ کاغذی علاوه‌بر این‌که تحسین همگان را برمی‌انگیزد، نشان دهنده توجه شما به نظافت سرویس پذیرایی است. با توجه به سلیقه خود می‌توانید از دستمال سفره یا دستمال کاغذی در جعبه پذیرایی استفاده نمایید تا مهمانان پس از خوردن بتوانند دست‌ها و دور دهان خود را تمیز کنند.

پذیرایی جلسه دفاع با سبزینه

پذیرایی جلسه دفاع با سبزینه

مجموعه سبزینه یکی از مراکزی است که سال‌ها در زمینه ارائه انواع جعبه پذیرایی آماده مخصوصا پک پذیرایی فعالیت دارد. تیم سبزینه پک‌هایی با دیزاین زیبا و کیفیت عالی در اختیار شما قرار می‌دهند که قابلیت حمل و نقل نیز دارند. می‌توانید وارد سایت سبزینه شوید و اقلام موردنظر برای پک پذیرایی را سفارش دهید تا در موعد مقرر و در محل برگزاری ارائه آن را تحویل بگیرید.

پک پذیرایی دفاع پایان نامه لاکچری 1

پک دفاع پایان‌نامه VIP

پک پذیرایی دفاع پایان نامه پرفروش 1

پک دفاع پایان‌نامه پرفروش

پک پذیرایی دفاع پایان نامه ساده 2

پک دفاع پایان‌نامه ساده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *