ترفندهای چاپ تسلیت و طرح های خلاقانه


ابراز همدردی معمولاً کار خوشایندی نیست، اما لازمه که انجام بدید. میتونید تسلیت خودتون رو به صورت شخصی از طریق بنر و پلاکارد برای همراهی با احساسات فرد مقابل ابراز کنید. برای طراحی یک بنر تسلیت سعی کنید این نکات رو رعایت کنید برای تهیه بنر بر روی لینک بنر کوثر پرینت کلیک کنید.

فونت ها: وقتی نوبت به طراحی بنرهای تسلیت میرسه، سادگی و وضوح میتونه در انتقال پیام همدردی تا حد زیادی کمک کننده باشه. از حروفی استفاده کنید که حتی از راه دور به راحتی خوانا باشه. سعی کنید از فونت های بیش از حد پیچیده خودداری کنید و در نظر بگیرید که ممکنه بسیاری از افراد خط شکسته رو به راحتی نخوانند. تا جایی که امکان داره از چندین فونت در یک بنر استفاده نکنید چون خوندش بسیار سخت و گیج کننده میشه.

محتوا: بنر شما باید جوری باشه که به سرعت و به راحتی پیام ابراز همدردی منتقل کنید. سعی کنید از جملات و کلمات ساده استفاده کنید.

ترکیبات رنگ: برای یک بنر تبلیغاتی به دلیل اینکه پس زمینه سیاه است، رنگ حروف و کلمات رو روشن انتخاب کنید تا خوانا به نظر برسه.

این نکات ساده برای انتخاب و نوشتن بنرهای همدردی میتونه کار شما رو آسون تر کنه و خاطره ای ماندگار برای داغدیدگان بسازید.

فاکتورهای قیمت گذاری در چاپ افست

ترفندهای چاپ تسلیت و طرح های خلاقانه

هزینه‌های چاپ میتونه از یک مرکز به مرکز دیگر متفاوت باشه. برخی از مراکز، چاپ مقرون ‌به ‌صرفه‌ای رو ارائه میدن، در حالی که برخی دیگر گران‌تر از بقیه هستن. این به این دلیله که قیمت نهایی یک محصول چاپ شده نتیجه چندین عامل هست، از مواد استفاده شده تا میزان تلاشی که برای نتیجه انجام میشه. معمولاً پنج عامل بر قیمت نهایی چاپ افست چاپ کوثر  تأثیر میذاره:

  • تجهیزات

این عامل به هزینه تجهیزات مورد استفاده در چاپ، از جمله خود چاپگر، اسکنرها، کاترها و غیره مربوط میشه. تجهیزات پیشرفته تر، به ویژه آنهایی که دارای ویژگی های خاص هستن، میتونن گران تر باشند. برخی از شرکت ها توانایی خرید تجهیزات رو ندارن. در چنین مواردی، هزینه اجاره تجهیزات به جای قیمت خرید در نظر گرفته میشه.

  • چرخه عمر تجهیزات

این عامل به طول عمر تجهیزات اشاره داره. چرخه عمر مبنایی برای محاسبه استهلاک تجهیزات یا کاهش ارزش آن میشه. هر چه تعداد دفعات تعویض تجهیزات کمتر باشه، خدمات چاپ مقرون به صرفه تری در اختیار مشتری قرار میگیره.

  • نگهداری

تجهیزات چاپ همیشه در شرایط عالی کار نمیکنند. برای حفظ عملکرد آنها، شرکت باید بخشی از بودجه رو به هزینه های تعمیر و نگهداری اختصاص بده. بسته به آنچه شرکت انتخاب میکنه، این هزینه ها میتونه خدمات ماهانه یا هزینه های یکباره باشد.

  • تدارکات

این عامل به هزینه های مداوم چاپ، از جمله تونر، کاغذ و سایر وسایل مورد استفاده مربوط میشه. بسته به خدمات ارائه شده توسط مرکز چاپ، هزینه لوازم مثل منگنه ها، پوشه ها و موارد دیگر هم محاسبه میشه.

شرکت های ایران کهن، آقا، متین، دیجیتال نمونه و دیجیتال شاپرک خدمات چاپ افست رو انجام میدن. اما متأسفانه این شرکت ها چند عامل دیگر مثل هزینه های سربار و کیفیت خروجی های چاپ رو در محاسبه قیمت نهایی محصولات خود در نظر میگیرن. اگه به دنبال بهترین و مقرون به صرفه ترین مرکز چاپ میگردید، مرکز چاپ کوثر پرینت رو پیشنهاد میکنیم. اگر به سایت کوثر پرینت مراجعه کنید و بخش لیست قیمت ها رو ببینید. قیمت های این مرکز نسبت به سایر مراکز چاپ پایین تره، به همین دلیله که ما شرکت کوثر پرینت رو به عنوان مقرون به صرفه ترین خدمات چاپ در کنار ارائه کیفیت بالا انتخاب کردیم. شما میتونید در هر زمانی از طریق سایت یا تلفن با نمایندگان این مرکز ارتباط برقرار کنید. هر سفارش به یک نماینده اختصاص داده میشه که فایل های شما رو برای چاپ تنظیم میکن و در مورد هر گونه سوال یا مشکلی که در فرآیند چاپ ممکنه ایجاد بشه، با شما در میان میذارن.

جنس تخته شاسی برای چاپ باید چگونه باشد؟

ترفندهای چاپ تسلیت و طرح های خلاقانه

از جدیدترین فناوری های چاپ میتوان به چاپ عکس روی تخته شاسی اشاره کرد. در این روش تصویر با استفاده از فناوری چاپ 12 رنگ بر روی کاغذ عکس با کیفیت بالا چاپ میشه. سپس کاغذ عکس چاپ شده به دقت روی یک پانل باریک فوم سخت اعمال و با یک فیلم مخصوص لمینت میشه که از چاپ شما در برابر محو شدن ناشی از UV محافظت میکنه. از این رو  چاپ تخته شاسی کوثر پرینت نقش پایه‌ برای چاپ داره و جنس اش معمولا از فیبر و MDF ساخته میشه که حمل و نقل آن آسون باشه و برای دیوارهای ظریف‌تر هم مناسب به نظر بیاد. فرآیند تولید عکس روی تخته شاسی متکی به کار متخصص از صنعتگران ماهراست. هر تخته در اندازه مورد نظر با دقت برش داده میشه تا لبه های صاف و گوشه های کاملا گرد ایجاد بشه. چاپ عکس روی تخته کیفیتی بالا و تطبیق پذیری عالی همراه قیمتی فوق العاده مناسب به شما میده. به لطف ساختار سبک و پوشش محافظ، آنها برای نمایش روی دیوارهای کاشی کاری شده مناسب هستند.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *