پک پذیرایی لاکچری

  • استحکام و کیفیت بالای پک‌ها
  • آماده سازی و تحویل فوری
  • تنوع بالا در محصولات
  • امکان شخصی سازی پک پذیرایی
  • امکان عودت سفارشات اضافی
  • امکان درج لوگو یا متن دلخواه شما

۰۲۱-۲۲۵۰۳۹۴۹

نمایندگی تهران

۰۵۱-۳۷۲۷۷۰۲۹

نمایندگی مشهد

۰۲۱-۲۲۵۰۳۹۴۹

نمایندگی تهران

۰۵۱-۳۷۲۷۷۰۲۹

نمایندگی مشهد

بدلیل نوسانات قیمت در بازار، جهت اطلاع از قیمت به‌روز پک‌ها، لطفا با همکاران واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

پک پذیرایی لاکچری همایش

پک پذیرایی لاکچری صبحانه

پک پذیرایی لاکچری دفاع پایان‌نامه

ساخت پک شخصی
_

انتخاب اقلام پک 

می توانید پک دلخواه خود را بسازید

محصولات تکی
بسته بندی
ملزومات
کوکی
دسر
فینگرفود
پات
کلاب
پک خرما
اقلام صبحانه
تنقلات
کیک
نوشیدنی
شیرینی
میوه
غذا
نمونه کار
_

نمونه پروژه‌های سبزینه (تشریفات سبز)

با کلیک روی هر کدام میتوانید تیزر یا عکس‌های مربوط به آن رویداد را مشاهده فرمائید!

خرید پک پذیرایی لاکچری

سبزینه (تشریفات سبز) بسته های پذیرایی مخصوصی را طراحی و آماده سازی کرده است که برای مهمانی یا جلسات ویژه استفاده خواهد شد. این بسته های پذیرایی در دسته های مختلف برای مجالس ختم (ترحیم)، همایش و جلسات، صبحانه، دفاع پایان نامه و ... آماده شده است که میتوانید با توجه به لینک های موجود در منوی سایت به آنها دسترسی داشته باشید.

پک پذیرایی لاکچری برای مهمانان خاص طراحی و عرضه می‌شود. بدون شک برای شما هم پیش آمده که به هنگام برگزاری یک ضیافت، جلسه یا مراسم ترحیم استرس زیادی را بابت پذیرایی از مهمانان تجربه کرده‌اید. راه‌حل رهایی از استرس‌های ناشی از پذیرایی صحیح مهمان‌ها در تولد، جشن پایان سال تحصیلی، جلسه دفع پایانامه، جلسه کاری و...؛ استفاده از پک پذیرایی برای چیدمان میوه و تنقلات است.

پک پذیرایی لاکچری به دلیل ظاهر زیبا و بسیاری مزایای دیگر به شما کمک می‌کند که به بهترین شکل و بدون دغدغه از مهمانان ویژه خود پذیرایی کنید. اگر می‌خواهید بدانید یک پک پذیرایی vip چه ویژگی‌هایی دارد و آن را از کجا می‌توانید تهیه کنید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

با پک پذیرایی لاکچری آشنا شوید

ما ایرانی‌ها مردمی مهمان‌نواز هستیم و به پذیرایی از دوستان، آشنایان و همکاران خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهیم. از این‌رو یکی از چالش‌هایی که اغلب میزبان‌ها با آن روبرو می‌شوند؛ این است که چطور به نحو احسن از مهمانان خود پذیرایی کنند؟ اهمیت این مسئله به ویژه اگر مهمان، خاص و ویژه‌ باشد دوچندان می‌شود. در این شرایط سفارش پک پذیرایی لاکچری راه‌گشا است و می‌تواند تا حد زیادی از استرس و نگرانی شما بکاهد.

اولین چیزی که به هنگام مشاهده این پک‌ها به چشم می‌آید بسته بندی شکیل و در عین حال مقاوم آن‌ها است. یک پک پذیرایی با کیفیت و مقاوم از کارتن‌های کنفی که دوام و استحکام فوق‌العاده‌ای دارند، تولید می‌شود. ازاین‌رو، اقلام قرار گرفته در داخل آن کاملا سالم باقی می‌مانند و ترتیب چیدمان ‌آن‌ها نیز به هم نمی‌خورد.

یکی از خصوصیات بسته‌بندی خوب این است که حمل و نقل آن آسان باشد. لذا برای اغلب پک‌های پذیرایی، دسته‌هایی از جنس کارتن با کیفیت و شکیل نیز درنظر گرفته شده که در عین سهولت در حمل و نقل، جلوه شیک و لاکچری به آن می‌بخشد. قبل از آن‌که به پاسخ این سوال برسید که از کجا باید پک پذیرایی vip بخریم، باید با ویژگی‌های بهترین پک پذیرایی لاکچری آشنا شوید.

پک پذیرایی لاکچری چه ویژگی هایی دارد؟

پک پذیرایی لاکچری همان‌طور که از اسم آن مشخص است، ظاهری لاکچری و جذاب دارد. پس در همان نگاه اول توجه بیننده را به خود جلب می‌کند. این پک‌ها در کنار محافظت کامل از اقلام درون جعبه، کاملا بهداشتی هستند و امکان چسباندن لیبل بر روی آن‌ها نیز با توجه به سلیقه مشتری وجود دارد. پک پذیرایی شیک و لاکچری به دلیل داشتن دسته‌های کاغذی ضدآب و مقاوم، حمل و نقل آسانی دارد. ضمن این‌که به دلیل جلوگیری از اسراف مواد غذایی موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری شما هم می‌شود. نکته جالب توجه در مورد این پک‌های وی‌آی‌پی ابعاد و ساختار استاندارد آن‌ها است که باعث شده برای انواع مراسمات از جشن گرفته تا ترحیم انتخاب مناسبی باشند.

طرح روی بسته‌بندی آن‌ها نیز متناسب با نوع مهمانی برگزیده می‌شود. برای مثال رنگ و دیزاین به کار رفته در پک‌های مخصوص مجالس ترحیم و یادبود کاملا با حال و هوای این مراسم هم‌خوانی دارد. از دیگر ویژگی‌های پک لاکچری می‌توان به کاربرد تصاویر باکیفیت، ارتفاع مناسب، خلاقیت در طراحی و تم رنگی زیبا اشاره کرد. در فروشگاه آنلاین سبزینه انواع مختلفی از پک لاکچری مانند بسته‌های مخصوص مراسم ترحیم و یادبود، همایش، دفاع پایان‌نامه و صبحانه ارائه می‌شود که هر یک را معرفی کرده‌ایم.

پک پذیرایی لاکچری برای مراسم ترحیم و یادبود

پس از شیوع بیماری کرونا، پک پذیرایی لاکچری ویژه مراسم ترحیم بسیار مورد توجه قرار گرفت؛ زیرا علاوه‌بر بهداشتی بودن، امکان یک پذیرایی راحت و بی‌دردسر را برای میزبان فراهم می‌آورد. در داخل هر کدام از این جعبه‌ها یک پاکت دعوت نامه مخصوص برای اطلاع دادن به مهمانان برای زمان برگزاری مجالس روزهای آینده وجود دارد و چیدمان و دیزاین آن متناسب با مراسم ترحیم است. به خاطر حمل راحت پک پذیرایی ترحیم و یادبود مهمانان می‌توانند جعبه را با خود به خارج از محل مراسم ببرند.

این نکته را با یاد داشته باشید که افراد با توجه به نوع پذیرایی شما در مورد کیفیت مجلس ترحیم قضاوت خواهند کرد. از آنجا که پک پذیرایی وی‌آی‌پی ظاهری زیبا دارد، می‌تواند در جلب رضایت مهمان‌ها تاثیر شایانی داشته باشد؛ زیرا جعبه‌های کنفی باکیفیت در کنار تم رنگی مشکی جذابیت بصری بسیاری به بسته‌ها می‌بخشد. بنابراین اگر تمایل دارید مجلسی برگزار نمایید که با نحوه پذیرایی از مهمانان برای حضور آن‌ها در مراسم یادبود تشکر کنید، پیشنهاد ما سفارش این بسته‌بندی‌های زیبا و با دوام است.

پک پذیرایی لاکچری مخصوص همایش و جلسات

برگزاری رویدادهای خاص مثل برگزاری یک همایش با چالش‌های فراوانی همراه است؛ یکی از این مسائل، نحوه پذیرایی از افرادی است که می‌خواهید خاطره خوبی را از خود و آن دورهمی در ذهن‌شان بگذارید. از طرف دیگر کسانی که به همایش و جلسات دعوت می‌شوند، سلیقه‌های مختلفی دارند که کار را برای میزبان سخت می‌کند.

حتی اگر بهترین سالن و سخنران را برای همایش‌ها یا جلسات کاری خود انتخاب نمایید؛ اما ایده‌ای برای نحوه پذیرایی نداشته باشید، تمام زحمات شما به هدر می‌رود. یک پذیرایی بی‌نقص و باکیفیت در واقع مهمان نوازی شما را به رخ شرکت‌کنندگان می‌کشد و احساس خوشایندی را در آن‌ها به وجود می‌آورد. درست در همین‌جا است که نقش پک پذیرایی لاکچری پررنگ می‌شود؛ زیرا این بسته‌ها به خاطر ظاهر شکیل، سرو راحت و حمل و نقل آسان می‌توانند یک انتخاب شایسته برای برگزاری همایش و جلسات کاری باشند.

جعبه‌های به‌کار رفته در پک‌ها از مواد اولیه مرغوب و بهداشتی تهیه شده‌اند. از این‌رو تصویری مطلوب از کسب و کار شما را در ذهن مدعوین به جای می‌گذارند. پک‌های پذیرایی وی‌آی‌پی را می‌توانید برای انواع رویدادهای مختلف از کنفرانس‌های علمی گرفته تا جلسات اداری مورد استفاده قرار دهید. به طور کلی از جمله کاربردهای پک پذیرایی لاکچری می‌توان به برگزاری گردهمایی‌‌ها، اعیاد مختلف، جشن‌های شرکتی، مراسم تجلیل از کارمندان اداره، انواع سمینارها، جلسات تودیع و معارفه، جلسات نقد و بررسی و... اشاره کرد. شما میتوانید برای مشاهده تمام این پک ها به صفحه پک همایش مراجعه کنید.

پک پذیرایی لاکچری برای دفاع پایان‌نامه

یکی از استرس‌های دوران دانشجویی برگزاری مراسم دفاع از پایان‌‌نامه است. زیرا بسیار مهم است که این جلسه سرنوشت‌ساز به بهترین شکل اجرا شود تا زحمات دوران تحصیل فرد به بار بنشیند و نمره قبولی را از استاد بگیرد. دانشجو باید در این بازه زمانی ۱۵ تا ۶۰ دقیقه‌ای تسلط کاملی بر دفاع داشته باشد و ذهن خود را از سایر حواشی دور نگه دارد. یکی از فاکتورهای مهمی که به آسودگی ذهن فرد کمک شایانی می‌کند، یک پذیرایی لوکس و در عین حال مقرون‌به‌صرفه است.

از آنجا که پذیرایی از مدعوین جلسه دفاع پایان‌نامه به روش‌های معمول امکان‌پذیر نیست، پک پذیرایی لاکچری یک انتخاب عاقلانه و بی‌نظیر است. زیرا این بسته‌ها به شما کمک می‌کنند که به روشی بسیار آسان و شیک از مهمانان خود پذیرایی نموده و نظر مساعد استاد را جلب نمایید. بنابراین اگر مجال کافی برای بسته‌بندی اقلام پذیرایی خود ندارید، این کار را برون‌سپاری کنید. سفارش پک دفاع پایان‌نامه در تعداد و طرح دلخواه باعث می‌شود که با فراغ بال روی پایان‌نامه تمرکز نمایید و ذهنیت اساتید را نسبت به خود تغییر دهید.

پک پذیرایی لاکچری ویژه صبحانه

اگر قصد دارید مراسمی را برگزار کنید که مهمانان شما را افراد خاص و سطح بالا تشکیل می‌دهند، قطعا باید تهیه پک پذیرایی لاکچری ویژه صبحانه را در اولویت برنامه خود قرار دهید. زیرا تنها در این صورت است که مجلس شما بدون کم و کاست و به نحو احسن پیش می‌رود.

آماده کردن میوه‌ها، نوشیدنی‌ها و تنقلات مخصوص صبحانه وقت‌گیر و زمان‌بر است؛ علاوه‌برآن دغدغه ظروف پذیرایی را نیز خواهید داشت. حال آن‌که با سفارش پک پذیرایی به یک‌باره تمام مسئولیت‌ها از دوش شما برداشته می‌شود و یک میزبانی عالی را تجربه خواهید کرد. به دلیل این‌که جعبه‌های صبحانه سبک و قابل حمل هستند، حتی مهمان‌ها می‌توانند آن را با خود ببرند و در ساعاتی خارج از ضیافت میل نمایند. برای مشاهده پک وعده صبحانه میتوانید به صفحه پک صبحانه مراجعه کنید.

سفارش پک پذیرایی لاکچری از سبزینه

مطمئنا یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر دورهمی قسمت پذیرایی آن است. به همین دلیل میزبان همواره به دنبال آن است که شیک‌ترین بسته پذیرایی و باکیفیت‌ترین میوه‌ها را تهیه کند تا به مهمانان خود نشان دهد که برای آن‌ها ارزش قائل است. سفارش پک پذیرایی لاکچری گزینه‌ای پرطرفدار است که به تمام این دغدغه‌های ذهنی پایان می‌دهد. همان‌طور که گفته شد، این جعبه‌های زیبا مخصوص ضیافت‌های خاص با مهمانان ویژه است.  

سبزینه از جمله سایت‌های معتبری است که در زمینه تهیه پک‌های پذیرایی فعالیت دارد. این مجموعه امکان سفارش بسته‌ها را به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری فراهم آورده تا بتوانید پک را به سرعت و متناسب با سلیقه، بودجه و نوع مراسم خود برگزینید. برای تهیه بسته‌بندی جعبه‌ها متریال اولیه بادوام و سبک مانند کارتن کنفی به کار برده شده که می‌تواند خیال شما را از بابت حفظ کیفیت محتویات آن آسوده کند. با سفارش پک پذیرایی لاکچری از سایت سبزینه پک، علاوه‌بر برخورداری از جعبه‌های استاندارد و زیبا، از نرخ مناسب پکیج‌ها نیز بهره‌مند خواهید شد.

سوالات متداول

از چند روز قبل از شروع مراسم باید سفارش خود را ثبت کنم؟
سفارش شما هرچه سریعتر ثبت شود زمان بیشتری برای آماده سازی کامل پک پذیرایی لاکچری شما در دسترس است اما معمولا تا ۲ یا ۳ روز قبل از شروع مراسم بهتر از سفارش خود را نهایی کنید.

امکان انتخاب اقلام برای ساخت پک لاکچری وجود دارد؟
بله شما میتوانید از میان ده ها محصول، پک دلخواه خود را بسازید.

امکان عودت پک های اضافی وجود دارد؟
بله شما میتوانید هر تعداد پک که بیش از نیاز شما فرآهم شده بود را به مجموعه سبزینه پک عودت دهید.

نمایندگی تهران 021-91014737
نمایندگی مشهد 051-91014737